Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Użytkowanie sklepu oznacza akceptację  regulaminu 
oraz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
Więcej o polityce prywatności

_wyszukiwarka

_koszyk

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

_procedura reklamacyjna

Reklamacja usługi kurierskiej
Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń w transporcie prosimy o spisanie uwag w protokole szkód. Protokół wypełnia kurier w momencie dostarczenia paczki. Następnie należy wysłać kopię protokołu mailowo na adres: handel@malcer-porcelana.pl lub za pomocą Poczty Polskiej na adres: P.P.H. MALCER s.c. 64-800 Chodzież, Zacharzyn 29. Jeżeli wybrano formę płatności "pobranie przy odbiorze", otworzenie przesyłki możliwe jest po dokonaniu zapłaty kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń w transporcie prosimy o spisanie uwag w protokole szkód.

Reklamacja zakupionego towaru 
Jeżeli zakupiony towar jest niezgodny z umową, prosimy o wykonanie procedury reklamacyjnej:
1. Wyślij do na adres:: P.P.H. MALCER s.c. 64-800 Chodzież, Zacharzyn 29, zakupiony towar, który podlega reklamacji, wraz z pismem reklamacyjnym, w którym należy opisać niezgodność towaru z umową, podać adres kupującego oraz numer konta bankowego (zwrot zostanie wykonany przelewem na podany numer rachunku bankowego) - przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane;
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki odpowiemy mailowo, telefonicznie lub listem poleconym o wyniku postępowania reklamacyjnego. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: handel@malcer-porcelana.pl lub telefonicznie: 660 559 498

Zwrot towarów
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271, z późn. zm.) konsument (tj. osoba fizyczna nabywająca rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpienia od umowy, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, od daty odbioru towaru.
2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym. Aby zwrócić towar należy skontaktować się z nami: pod adresem e-mail: handel@malcer-porcelana.pl lub telefonicznie: 660 559 498 (od poniedziałku do piątku). Towar nie może być używany ani uszkodzony. Towar nie może być używany ani uszkodzony, musi być kompletny i zapakowany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi klient. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstępstwie od umowy, swoje dane personalne oraz numer konta bankowego. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Sprzedawca ma natomiast obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonanie przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać wypłatę do czasu otrzymania przedmiotu. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane. Zwrot należności zostanie wykonany przelewem na podany numer rachunku bankowego.

3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadku umów całkowicie wykonanych na żądanie konsumenta, dotyczących dekoracji okazjonalnych i niebędących w seryjnej produkcji.

Witryna stworzona na platformie